26 November 2009

Advanced Uninstaller PRO v10

Advanced Uninstaller PRO adalah yang paling uninstaller untuk Windows.Ini adalah sebuah suite yang mudah digunakan untuk memadam aplikasi dan menjaga komputer anda bersih, cepat dan di dalamnya bentuk terbaik.Semua ciri Advanced Uninstaller PRO dirancang untuk menjadi aman dan mudah digunakan. Anda boleh dengan mudah meng-uninstall program dengan memilih aplikasi dari senarai, atau dengan mengheret dan menjatuhkan sebuah file atau shortcut pada desktop Advanced Uninstaller PRO ikon. 







Advanced Uninstaller PRO V10 | 26mb 

Startup Manager memberi anda kawalan penuh atas program yang secara automatik bermula oleh Windows, dan menawarkan maklumat terperinci tentang masing-masing daripada mereka, termasuk nasihat tentang apa yang Program ini dan adakah anda perlu mematikan atau tidak. Advanced Uninstaller PRO includes a huge knowledge base containing startup program descriptions. Advanced Uninstaller PRO merangkumi pangkalan pengetahuan yang besar yang mengandungi keterangan program startup.

Rilis terbaru ini mengandungi bersih registri yang kuat, Defragmenter dan pengoptimal yang akan membantu anda menjaga registri cepat, bersih dan mudah diakses oleh allprograms. A registry backup utility is also included. Sebuah sandaran registri utiliti juga disertakan.

Cepat Cleaner akan membolehkan anda untuk melakukan satu langkah bersih-up komputer anda dan untuk melindungi privasi anda. It can safely delete the Internet visited pages history, the web addresses you typed, the Internet cookies and also the recently open files list for more than 100 applications, including Microsoft Office, Windows Media Player, ICQ, MSN, WinZip, RealPlayer, Kazaa, WinAmp, etc. Hal ini dapat dengan aman memadam sejarah internet laman dikunjungi, alamat web yang anda taipkan, Internet kuih dan juga baru-baru ini senarai fail yang terbuka selama lebih dari 100 aplikasi, termasuk Microsoft Office, Windows Media Player, ICQ, MSN, WinZip, RealPlayer, Kazaa, WinAmp, dll

Advanced Uninstaller PRO juga membolehkan anda untuk menghapuskan semua tidak bekerja Start Menu pintasan, untuk menyembunyikan dan menunjukkan kepada mereka akan anda dan untuk mengurutkan berdasarkan abjad turun Start Menu. Some other important functions ofAdvanced Uninstaller PRO are: finding and deleting garbage and temporary files left behind by Windows, Internet Explorer and other applications, detailed Internet Explorer configuration by enabling or disabling it's toolbars, plug-ins and BHOs, a nice and powerful font manager, a Control Panel manager and many, many more. Beberapa fungsi penting lainnya ofAdvanced Uninstaller PRO adalah: menemukan dan menghapus file sampah dan sementara yang ditinggalkan oleh Windows, Internet Explorer dan aplikasi lain, Internet Explorer terperinci konfigurasi dengan mengaktifkan atau menyahaktifkan toolbar itu, plug-in dan BHOs, yang bagus dan kuat font manager , seorang Control Panel pengurus dan banyak, banyak lagi.

Advanced Uninstaller PRO sepenuhnya serasi dengan semua service pack, dan semua edisi sistem operasi berikut:
- Windows 7, Windows Vista, Windows XP, Windows 2003, Windows 2000 - Windows 7, Windows Vista, Windows XP, Windows 2003, Windows 2000
- For 64-bit versions of Windows, Advanced Uninstaller PRO works, except for the registry tools which will not start under 64-bit Windows. - Untuk versi 64-bit Windows, Advanced Uninstaller PRO bekerja, kecuali untuk alat registri yang tidak akan mulai di bawah 64-bit Windows.

Apa yang baru di versi 10:
# Windows 7 dan Windows Vista sokongan
# Sokongan untuk pelayar terbaru: Google Chrome 2, Firefox 3, Internet Explorer 8
# Instalasi Monitor akan memastikan bahawa tidak ada gambar atau entri registri akan tertinggal di belakang selepas uninstall dari sebuah program.Alat ini boleh menunton program pemasangan, membuat log pemasangan containinginformation tentang segala sesuatu yang setup program telah dilakukan,dan kemudian meng-uninstall sepenuhnya program ini,Anda akan dapat meng-uninstall program bahkan lebih baik daripada dengan menggunakan ownuninstaller itu Lebih daripada ini, kami merancang alat ini untuk menjadi cepat dan dapat diandalkan.Kami betul-betul percaya hal itu menjadi salah satu alat terpantas yang sedia jenis ini.
  # Karena banyak dari pengguna kami meminta, pemasangan log sekarang boleh dicetak.
# Ketika anda menghabiskan hari dalam daripada komputer anda anda menyimpan banyak maklumat untuk kemudiannya digunakan.Anda menyimpan dokumen, laman Internet, gambar, filem, dan banyak lagi.Masalahnya ialah bahawa selepas beberapa waktu anda mungkin berakhir menyimpan fail yang sama beberapa kali. Gambar Duplikat alat yang memungkinkan anda untuk mengimbas fail salinan yourcomputer, sifar-saiz fail dan folder kosong.Ini adalah alat yang dalam memastikan bahawa anda tidak memadam semua salinan fail yang sama. # The Services Manager alat memungkinkan anda untuk dengan mudah menguasai program-program yang bermula secara automatik setiap kali anda menggunakan komputer anda.Perkhidmatan program penting yang bermula sebelum program Windows lain.Mereka biasanya mengurus rangkaian, penerbitan web, firewall, dll Kami mencipta senarai profil yang mengandungi tatarajah yang paling penting yang boleh ditemui hari ini.Ketika anda pertama kali menjalankan peranti pengurus Perkhidmatan tatarajah awal anda akan ditambah ke senarai ini sehingga jika anda akan melakukan kesalahan anda akan dapat mengembalikan perkhidmatan anda 'tatacara ke keadaan awal.
# Kami memperbaiki Registry Cleaner.
Sekarang akan melakukan pencarian yang lebih mendalam untuk lebih banyak entri registry yang tidak sah dan akan melakukan pekerjaan yang lebih baik mengeluarkan barang-barang rongsokan dan mempercepatkan komputer anda.
# The ActiveX alat memberi anda kawalan atas program ActiveX (juga disebut web ActiveX kawalan) yang di-download oleh Internet Explorer dari web.
#Banyak aplikasi yang dipasang pada komputer anda boleh menambah menu yang akan muncul ketika anda klik kanan link, gambar atau laman di Internet Explorer.Satu-satunya masalah adalah bahawa selepas memasang banyak program anda mungkin berakhir dengan berantakan jam benar-menu yang akan membuat Internet Explorer sukar digunakan dan berjalan lebih lambat.Satu-satunya masalah adalah bahawa selepas memasang banyak program anda mungkin berakhir dengan berantakan jam benar-menu yang akan membuat Internet Explorer sukar digunakan dan berjalan lebih lambat. Anda sekarang dapat menangani masalah ini dengan menggunakan Advanced Uninstaller PRO!
# Pencetak Laporan membolehkan anda untuk mencetak laporan terperinci yang mengandungi:
* Pendaftaran program yang dipasang
* Senarai perkhidmatan
* Senarai aplikasi startup
* Sistem pendaftaran font
# The scheduler akan membolehkan anda untuk memilih alat apa yang akan secara automatik memulakan setiap hari dalam seminggu.
# Jika anda tidak mahu menggunakan Advanced Uninstaller kulit sendiri, sekarang anda boleh menetapkannya untuk menggunakan tema yang sama seperti Windows XP.
# The Quick Cleaner alat sekarang mengandungi maklumat tentang bagaimana memadam fail log dan sejarah selama lebih daripada 50 aplikasi baru.Di antara mereka, kami ingin menyebutkan sebagai berikut:
* Mozilla Firefox * Mozilla Firefox
* Versi terbaru Photoshop
* Versi terbaru Paint Shop Pro
* Versi terbaru RealPlayer
* Versi terbaru daripada Adobe Acrobat
* Versi terbaru daripada Zone Alarm
* Dll
# Advanced utama tetingkap sekarang Uninstaller PRO desktop menyimpannya kedudukan dan saiz, membuatnya lebih mudah untuk menyesuaikan.
# Sebuah fail bantuan dipertingkatkan.


Download links:
Hotfile:Advanced Uninstaller PRO v10
Mega upload: Advanced Uninstaller PRO v10

4 ulasan:

  1. Askum...

    x blh nak download ar....guna hosting mediafire blh x???

    BalasPadam
  2. Ok...dah blh download guna megaopluad

    BalasPadam
  3. Time Kasih...
    Dh blh download....

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...